Hierontaan viikonloppuna

Viikonvaihteetkin ovat käypä aika hierontahoidolle

Joulukuusta alkaen opiskelijamme palvelevat hierontapalveluillaan myös parittomina viikonvaihteina. Arki voi olla joskus hyvin kuormittavaa, olitpa sitten opiskelija, työikäinen tai eläkeläinen. Jos liikkeessä lepääminen ei vielä onnistu (tärkeä taito, harjoittele!), anna itsellesi viikonloppuna tunti tai pari palautumiseen!

Palveluajat

Viikonloppujen palveluajat ovat perjantaisin klo 16-20, lauantaisin klo 8-12 ja sunnuntaisin klo 12-16. Loppuvuoden viikonloppupalvelut sijoittuvat viikoille 49 ja 51. Uuden vuoden olemme sentään vapaalla 😉 Tammikuussa aloitamme taas ensimmäisellä viikolla ja tarjoamme opiskelijahierontoja koko talven parittomilla viikonlopuilla.

Ajanvaraus

Palvelemme koulun tutuissa tiloissa Koskikadun sisääntulon puolella osoitteessa Kauppakatu 23a. Ajan voit varata soittamalla päivystykseemme numeroon 040 1815 222, paikanpäältä tai nettiajanvarauksesta.

Napsakkaa talven alkua!
Tervetuloa palveltavaksi,